Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ∑  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
>       01 02 03 04
> 05 06 07 08 09 10 11
> 12 13 14 15 16 17 18
> 19 20 21 22 23 24 25
> 26 27 28        



Agenda deze week:

Geen events deze week


Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6689   Berichten per pagina: 10   Vorige pagina   Volgende pagina
Naam Commentaar
6679)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Ik wens jullie ALLEN een sportief, gelukkig, maar vooral een GEZOND 2018 toe.
Gezamelijk er weer tegenaan in het nieuwe jaar!
30.12.2017 15:04
6678)kaatsliefhebber
Een sportief en gezond 2018 gewenst en zeker niet onbelangrijk; 'met een mooi kaats seizoen.' Mvrgr.
28.12.2017 19:48
6677)Simon de Groot
s-de-groot@home.nl
Vraag: Kan deze manier van verslaggeving met leuke filmpjes ook bij de wedstrijden van de knkb in 2018? Ik stem voor!
26.11.2017 06:03
6676)Paulus
p.douma1@chello.nl
Inderdaad een mooi WK met prima verslagen en filmpjes. Wij hebben er ook van genoten. Hulde en dank aan het hele team!!
26.11.2017 04:11
6675)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Ik heb genoten en hopenlijk met mij velen, van het WK te Colombia.
Iedere dag een mooi Journaal en dan zie je er naar uit.
Hulde aan de KNKB en jullie Allen.
Trots op te zijn.

Muy Bueno!
25.11.2017 17:04
6674)sikke-sikkema
sikke-sikkema@outlook.com
Wat is het stil op de site, volgen jullie niet de reportage van de KNKB ,PRACHTIG ?
22.11.2017 20:40
6673)kaatsliefhebber
Microsoft Officepakket e/o Sportlink voor Uw financiŽle- en Ledenadministratie.
11.11.2017 20:14
6672)henk groenewoud
henkgroenewoud56@ziggo.nl
boekhoudpakket waar Harald naar vraagt
is bij mij verkrijgbaar.....
6.11.2017 07:01
6671)Harald
h.m.k.wiersma@knid.nl
Is er ook iemand die goede ervaringen heeft met een ledenprogramma voor het bijhouden van ledenbestanden? Ik ben ooit eens iets tegen gekomen van een kaatsclub die zelf iets had gemaakt. Weet iemand hier misschien nog iets van?
Vrg,

Harald
2.11.2017 04:15
6670)Andries
Naar anlaiding fan de lÍste sinnen fan Bote sou ik in goed Bildt sÍge wille: Need I say more......