Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home    Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
> 02 03 04 05 06 07 08
> 09 10 11 12 13 14 15
> 16 17 18 19 20 21 22
> 23 24 25 26 27 28 29
> 30 31          



Agenda deze week:

Zaterdag, oktober 21
10:00 - 14:00 Zaalkaatsen FBA



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

10:00
10:00 - 14:00 Zaalkaatsen FBA

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6666   Berichten per pagina: 10   Vorige pagina   Volgende pagina
Naam Commentaar
6656)Bote
boteijntema@gmail.com
neffens my moat it Sjkeln wze....
20.9.2017 21:42
6655)Kaatsliefhebber
"Kom er eens uit ...?" en "Een echte Leeuwarder." De n moet er om lachen en de ander die het serieus bedoeld dat LKC het mooiste kaatsveld heeft van Friesland, heeft waarschijnlijk nooit buiten de LKC-deur gekaatst. Dat Sonneborgh een mooi kaatsveld is, daar bestaat geen twijfel over maar is zeker niet 't mooiste. Nee ..., 't Sukelan of m.a.w. het Sternse Slotlan te Franeker is al vanaf het jaar 1856 het Pc-toernooi kaatsveld en daarmee ook het mooiste. De kaatsvelden in de Dorpskernen bv. en o.a. in Wommels mogen er ook zijn. Wel mooi om te lezen is, dat er positief over een kaatsvereniging geschreven word en bovendien 't item journalisten!
20.9.2017 19:09
6654)Kom er us ut!
Het mooiste kaatsveld van Friesland hahaha
20.9.2017 16:29
6653)een echte leeuwarder
zojuist weer met verbazing een column op de knkb site en een verhaaltje op kaatsen.nl gelezen, beiden geschreven door mannen (althans dan zou zo moeten zijn) die het kaatsen een warm hart toe dragen. Helaas blijkt dit niet uit hun verhaaltje. Het enige wat ze beiden heel goed kunnen is bij de ingang meteen vragen om de consumptie bonnen, wat ja, ze zijn journalist (of moet ik zeggen pessimist). Commentaar op verenigingen die initiatief tonen om wat ander te proberen, zo makkelijk. Als mannen van het vrije woord is positief schrijven waarschijnlijk erg moeilijk. Ik zou zeggen, als jullie het allemaal zo verschrikkelijk vinden op Sonnenborgh, blijf aub lekker thuis. Jullie blij en LKC twee negatievelingen minder op het mooiste kaatsveld van Leeuwarden en Friesland
20.9.2017 03:16
6652)Hessel t Bitgum
Ja Jan moaie dei san ldehou, mar tink ek iens oan de skiedsrjochters, minsken binne mei ien bietsje gelok 12 oere nderwijs.
19.9.2017 06:37
6651)g.de vries
gdevries9@gmail.com
je hoefde zeker de hele dag niet te plassen jantsje,want dat was ook een eind weg
19.9.2017 01:39
6650)Jantsje Rijpma
jantsje.rijpma@hotmail.com
Droeg?Moaie dei?It reinde tidens de finale, it wie stjerrende kld en it duorre in eeuwichhied. En ja ik hie op de tribune sitte kennen, mar dy stie der 10 meter fanf. Takom jier der mar net wer hinne tocht ik.
18.9.2017 17:50
6649)Marten Hiemstra
Ut is bijna wer safier de leste strjittekeatspartij fan 2017 is oankommend wykein wer ien Menaam. Wa mei disse x op de fiets nei hs ta mei ien fan de allermooiste kransen die der mar te winnen binne. Jo kinne je nog steeds opjaan op nr 0630413168 of via de mail info@mhrwerken.nl . Ut waar sjocht der goed ut, dus oant sneun 23 September..
15.9.2017 15:43
6648)Robert Roosjen
lwd1975@gmail.com
Hallo Jan,

Onafhankelijk en actueel....het zal. Maar zelfs wij wisten op 15 september (datum publicatie)niet wie de Oldehovedag op 16 september ging winnen.

En natuurlijk kan het de master misse..kan gebeuren.

In ieder geval hebben wij, onze club, alle vrijwilligers, de bezoekers en ongetwijfeld jij ook een prachtige droge kaatsdag als afsluiting van het seizoen beleefd.
15.9.2017 12:03
6647)Sjoerd Hofstee
De Oosterdijk in Sneek is zondag 24 september voor de 9e keer op rij het decor van het Open Sneeker Kaatskampioenschap Pearkekeatsen. Iedereen kan aan deze kaatspartij meedoen. Er wordt gekaatst in twee klassen en er wordt, zoals gebruikelijk bij straatkaatsen, gekaatst met een grote zachte bal, zodat een kaatshandschoen niet nodig is.

Vroeger werd er veel in Sneek gekaatst, ook op straat. Dit Open Sneeker Kampioenschap op de Oosterdijk is dus een prachtig staaltje historisch besef. Kaatsen op de drukste winkelstraat van de gemeente Sdwest-Frysln, dit jaar voor 9e keer. Dat mag geen kaatsliefhebber missen! Dus hoort, zegt het voort en kom zondag 24 september kaatsen op de Oosterdijk in Sneek!



De B-klasse start om 11:00 waarna de A-klasse om 13:00 begint! Opgave kan bij Caf t Sktsje aan de Oosterdijk in Sneek (tel 0515-418742 ) of stuur een mailtje naar wiljo_wiljo@hotmail.com. Opgave is mogelijk tot 22 september 19.30.

Let op: naast de vele prijzen voor de sportieve strijd, is er ook wederom een prijs voor de meest origineel geklede kaatser/ster!
14.9.2017 21:02
HTML is niet actief   Vorige pagina   Volgende pagina