Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ∑  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
>         01 02 03
> 04 05 06 07 08 09 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  



Agenda deze week:

Woensdag, september 20
Evenement start om 10:00 Heren 55+ d.e.l.
Zaterdag, september 23
Evenement start om 11:00 Alle categorieŽn d.e.l. + verl. ronde



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6651   Berichten per pagina: 10   Vorige pagina   Volgende pagina
Naam Commentaar
6641)Gerrit Lettinga
Lit de kop der mar op sitte, Jan. It helpt dochs gjin bliksem.
12.9.2017 21:59
6640)Wiersma
Deze week geen kweapraat?

BÍste lÍzer,

Ik til de Kweapraat fan dizze wike efkes oer de wike hinne. Moandeis pak ik alles noch wol efkes by de kop. Is wol nedich...!

Groetnis,
Jan sr.
12.9.2017 00:51
6639)nr. 14
Moai foar 5en de tent yn!
5.9.2017 18:10
6638)Paulus
p.douma1@chello.nl
KNKB: aankondiging "Heren Hoofdklasse Door elkaar loten - Enkel de hoogste 10 parturen kunnen deelnemen - geen opvulling van lager gerankte kaatsers ". Hoe stom kun je zijn. Dan zit je dus met maar 9 parturen omdat niemand een beetje verder denkt . Leuk bedacht!!
5.9.2017 15:12
6637)Marty
martyslager@ziggo.nl
Alweer, helaas, een hoofdklasse wedstrijd met negen !!!! partuur
5.9.2017 02:48
6636)Kaatsliefhebber
Nog twee kaatsklassiekers te gaan, Marssum met de Van Wierens binnen de perken als toegift en de Oldehovedag op LKC Sonneborg te Leeuwarden. 'k Ben benieuwd of de Van Wierens op sokken en met de oude slappe kaatswant geknipt en geschoren zullen optreden. Een respectvol idee en gebaar naar deze geweldige oud Pc-kaatsers van toen. Toen het nog fanatiek spannend maar wel gezellig was binnen en buiten de perken. Mvrgr,
4.9.2017 18:50
6635)Robert Roosjen
lwd1975@gmail.com
Hallo Jan,

er is al eens een boek over de Oldehovedag geschreven, 'De Oldehovedag, een bekende kaatsklassieker'. Dus die moeite kun je je besparen.

Een mooi informatief naslagwerk dat o.a. ook de wisselende opzet van deze klassieker weergeeft door de loop van de geschiedenis.

Voor wat informatie daarover of de komende editie op 16 september mag je me altijd even bellen natuurlijk. Dan kun je je baseren op informatie uit de eerste hand.
3.9.2017 23:37
6634)Klaas Pieter Boomsma
Even belangrijkere zaken dan de schrijfwijze van een woord... Waar blijft Kweapraat?

Goeie Klaas,

As it heal kin dan soe dat der jŻn of earder op stean moatte...ik besykje it alteast!

Groetnis,
Jan sr.
3.9.2017 15:56
6633)Dirk van der Haring
Snab er helendal niks fan, bin naast laaggeletterd oek nog us analvapeet en tog
snabpen mensen mij wel faak wat ik bedoel.
Ik bedooel maar, je mutte kewoon dudelik weze
en al die d,s en t,s is allenig maar voor de
inteligentsia onder oons.
3.9.2017 00:52
6632)Anne de Jong
jonghofman@quicknet.nl
Sorry kaatsliefhebber dat ik nog even doorga, maar u bent zelf begonnen. Als u een ander laaggeletterd noemt, mag u zelf geen fouten maken. En nu doet u het al weer!
Laatstgenoemde is de laatste persoon in een eerder genoemde opsomming en studie beurs is geen persoon.
Dus wees nu eens een kerel, en geef toe dat u de term laaggeletterd beter niet had kunnen gebruiken.
2.9.2017 23:25
HTML is niet actief   Vorige pagina   Volgende pagina