Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ∑  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
>     01 02 03 04 05
> 06 07 08 09 10 11 12
> 13 14 15 16 17 18 19
> 20 21 22 23 24 25 26
> 27 28 29 30      



Agenda deze week:

Zaterdag, november 18
10:00 - 14:00 Zaalkaatsen FBA
Maandag, november 20
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Dinsdag, november 21
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Woensdag, november 22
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Donderdag, november 23
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6673   Berichten per pagina: 10   Vorige pagina   Volgende pagina
Naam Commentaar
6663)Echte leeuwarder
Jan deze week geen kwea praet. Is de azijn op.
28.9.2017 20:44
6662)Ate de Jong
atejdejong@gmail.com
Spitich, fan Yntema.
Ynnimmende man.
...
Bedankt Jan, foar it moaie oersicht.
26.9.2017 07:03
6661)Metske vd Ploeg
polleweg13@hetnet.nl
Kreas stikje oer Yntema.
25.9.2017 04:12
6660)RudolfBotma
Ja keatsleafhabber dat oerkomt jo wol faker. Alderdom mat jo mar rekkenje. Hindert neat, gewoan troch eamelje
21.9.2017 23:53
6659)Kaatsliefhebber
Meneer Bote, U klinkt als 'n ex Friesche dorpsschool bovenmeester en daar is niks mis mee. Maar U heeft gelijk de 'J' ontbrak, erg hůůr.Typfoutje misschien? :Eek:
21.9.2017 19:17
6658)Anne de Jong
jonghofman@quicknet.nl
In mijn vorig bericht over de data van het zaalkaatsen in Wieringerwerf staat een fout. 10 december moet zijn 16 december. Sorry!!!
20.9.2017 23:41
6657)Anne de Jong
jonghofman@quicknet.nl
De kans om eens vreemd te gaan!
De data van het zaalkaatsen inWieringerwerf zijn:
21 oktober
18 november
10 december
20 januari
17 februari
24 maart
Opgave bij:
Edwin Koopstra tel. 058 2990884
Anne de Jong tel. 0227 501098
Jelle Visser tel. 06 51292313
20.9.2017 22:49
6656)Bote
boteijntema@gmail.com
neffens my moat it SjŻkel‚n wÍze....
20.9.2017 21:42
6655)Kaatsliefhebber
"Kom er eens uit ...?" en "Een echte Leeuwarder." De ťťn moet er om lachen en de ander die het serieus bedoeld dat LKC het mooiste kaatsveld heeft van Friesland, heeft waarschijnlijk nooit buiten de LKC-deur gekaatst. Dat Sonneborgh een mooi kaatsveld is, daar bestaat geen twijfel over maar is zeker niet 't mooiste. Nee ..., 't Sukelan of m.a.w. het Sternse Slotlan te Franeker is al vanaf het jaar 1856 het Pc-toernooi kaatsveld en daarmee ook het mooiste. De kaatsvelden in de Dorpskernen bv. en o.a. in Wommels mogen er ook zijn. Wel mooi om te lezen is, dat er positief over een kaatsvereniging geschreven word en bovendien 't item journalisten!
20.9.2017 19:09
6654)Kom er us ut!
Het mooiste kaatsveld van Friesland hahaha
20.9.2017 16:29
HTML is niet actief   Vorige pagina   Volgende pagina