Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ·  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2018
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
> 01 02 03 04 05 06 07
> 08 09 10 11 12 13 14
> 15 16 17 18 19 20 21
> 22 23 24 25 26 27 28
> 29 30 31        



Agenda deze week:

Woensdag, augustus 15
Evenement start om 10:00 Heren 55+ d.e.l.
Evenement start om 13:00 Jongens afdelingswedstrijd
Zaterdag, augustus 18
Evenement start om 10:00 Dames eerste klasse d.e.l.
Evenement start om 11:00 Heren 30+ d.e.l. + verliezers ronde
Evenement start om 11:00 Heren 50+ d.e.l. + verliezers ronde
Evenement start om 10:00 Meisjes afdelingswedstrijd
Evenement start om 10:00 Pupillenjongens d.e.l.
Evenement start om 10:00 Pupillenmeisjes d.e.l.
Evenement start om 10:00 Schooljongens d.e.l.
Evenement start om 10:00 Schoolmeisjes d.e.l.
Evenement start om 10:00 Welpen jongens d.e.l.
Evenement start om 10:00 Welpen meisjes d.e.l.
Zondag, augustus 19
Evenement start om 11:00 Dames hoofdklasse vrije formatie
Evenement start om 10:00 Heren eerste klasse vrije formatie
Evenement start om 12:00 Heren hoofdklasse vrije formatie
Evenement start om 10:00 Jongens vrije formatie
Evenement start om 10:00 Meisjes vrije formatie
Maandag, augustus 20
Evenement start om 20:00 Loting Dames-PC



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6793   Berichten per pagina: 10     Volgende pagina
Naam Commentaar
6793)Hendrik P. van Stralen
Goed om te lezen dhr Braaksma, weg met dat anonieme geouwehoer! Wordt het een extra lange versie van kweapraat deze week? Wachten duurt altijd lang....

Achte hear Van Stralen,

Ik sla dizze wike ien kear oer! Moandei komt der wer in nije Kweapraat!
Freonliek groetnis,
Jan sr.
12.8.2018 17:31
6792)Gerrit van Smeden
g.van.smeden@ziggo.nl
Goed zo meneer Braaksma, weg met de anonieme lafaards. Wat een ergernis was dat. Mooi dat u dit gastenboek nu zelf ook serieus neemt en dat op een fatsoenlijke wijze gediscussieerd kan worden door echte “kaatsliefhebbers”. Voortaan ga ik weer wat frequenter deze site bezoeken.

Gerrit van Smeden.
12.8.2018 14:01
6791)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Zo moet het Jan.
Gelukkig een ergernis minder.
Je niet verbergen, maar duidelijkheid verschaffen.
12.8.2018 12:32
6790)piet nammensma
p.nammensma1@chello.nl
Helder betoog Redactie,
irriteer me daar al geruime tijd stevig aan.

En " betrokkenen " ,

heeft het niet ook iets " ziekelijks " om anoniem op wat dan ook te reageren ?
12.8.2018 03:34
6789)Jan Braaksma
jbraaksma@planet.nl
http://www.kaatsen.nl
Geachte bezoeker van het gastenboek vanaf nu worden anonieme reacties direct verwijderd. Reageren op kwesties is prima maar dan wel met naam en toe naam.

Jan Braaksma sr.
11.8.2018 19:46
6788)piet nammensma
p.nammensma1@chello.nl
Kweapraat is altijd lezerswaardig, maar ik moet toch wel Jan B. er op wijzen, dat zijn weergave van deze P.C. niet helemaal evenwichtig is .

Natuurlijk is de ook Lettinga's " beleving "
een belangrijke component: Het Frysk Eigene !

Maar nog belangrijker voor mij, was het feit , dat
de broers van Zuiden met een " Koninklijke " Allard Hoekstra, al " tuk " KAATSEND de dag naar zich toetrokken. ( puur genieten !)

Zonder " misbruik " van geweld/Moffen etc.

Kaatsen, zoals Kaatsen bedoeld is geweest.
Ja , dat had me wel een gepaste afsluiting van
Kweapraat geleken .....
6.8.2018 02:15
6787)Anne de Jong
jonghofman@quicknet.nl
It partoer fan Gert Anne van der Bos wurdt in keningspartoer neamd, en terjochte. Tjisse Steenstra moat it measte wurk dwaan en kriget dan ek elke kear de keningspriis. Mar yn Wytmarsum fűn ik dat Gert Anne mear rjocht op dizze titel hie. Hy wie yn topfoarm en mei Tjisse hie dat der wol oan. Dűbelfunksje? Hâld dan alsjebleaft op mei dy poppekast fan keningsprizen.
4.8.2018 23:19
6786)gerrit lettinga
Yn myn eagen is de PC-dei altyd moai, Willem. Beheine wy it ta (de kwaliteit fan) it keatsen, no ja, sa’k sei: de PC-dei is altyd moai, want dan seker is keatsen mear as keatsen. Krekt op de PC-dei fiele je je űnderdiel fan in mienskip en dat gefoel lit him net regeare troch wat der op it fjild gebeurt (of net gebeurt).
4.8.2018 20:47
6785)Hessel Van der woude
hvanderwoude@planet.nl
Wol grappig dat de trije Pieten yn Dokkum wűn hawwe . Dęr węr san ophef west hat oer de swatte Pieten dęr yn Dokkum.
4.8.2018 04:16
6784)willem rienks
willem.rienks@rom3d.nl
@Lettinga; it wie wier in moaie PC dei. As net?
4.8.2018 02:07
HTML is niet actief     Volgende pagina