Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ∑  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
< mei >
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
> 01 02 03 04 05 06 07
> 08 09 10 11 12 13 14
> 15 16 17 18 19 20 21
> 22 23 24 25 26 27 28
> 29 30 31        



Agenda deze week:

Geen events deze week


Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6660   Berichten per pagina: 10     Volgende pagina
Naam Commentaar
6660)RudolfBotma
Ja keatsleafhabber dat oerkomt jo wol faker. Alderdom mat jo mar rekkenje. Hindert neat, gewoan troch eamelje
21.9.2017 23:53
6659)Kaatsliefhebber
Meneer Bote, U klinkt als 'n ex Friesche dorpsschool bovenmeester en daar is niks mis mee. Maar U heeft gelijk de 'J' ontbrak, erg hůůr.Typfoutje misschien? :Eek:
21.9.2017 19:17
6658)Anne de Jong
jonghofman@quicknet.nl
In mijn vorig bericht over de data van het zaalkaatsen in Wieringerwerf staat een fout. 10 december moet zijn 16 december. Sorry!!!
20.9.2017 23:41
6657)Anne de Jong
jonghofman@quicknet.nl
De kans om eens vreemd te gaan!
De data van het zaalkaatsen inWieringerwerf zijn:
21 oktober
18 november
10 december
20 januari
17 februari
24 maart
Opgave bij:
Edwin Koopstra tel. 058 2990884
Anne de Jong tel. 0227 501098
Jelle Visser tel. 06 51292313
20.9.2017 22:49
6656)Bote
boteijntema@gmail.com
neffens my moat it SjŻkel‚n wÍze....
20.9.2017 21:42
6655)Kaatsliefhebber
"Kom er eens uit ...?" en "Een echte Leeuwarder." De ťťn moet er om lachen en de ander die het serieus bedoeld dat LKC het mooiste kaatsveld heeft van Friesland, heeft waarschijnlijk nooit buiten de LKC-deur gekaatst. Dat Sonneborgh een mooi kaatsveld is, daar bestaat geen twijfel over maar is zeker niet 't mooiste. Nee ..., 't Sukelan of m.a.w. het Sternse Slotlan te Franeker is al vanaf het jaar 1856 het Pc-toernooi kaatsveld en daarmee ook het mooiste. De kaatsvelden in de Dorpskernen bv. en o.a. in Wommels mogen er ook zijn. Wel mooi om te lezen is, dat er positief over een kaatsvereniging geschreven word en bovendien 't item journalisten!
20.9.2017 19:09
6654)Kom er us ut!
Het mooiste kaatsveld van Friesland hahaha
20.9.2017 16:29
6653)een echte leeuwarder
zojuist weer met verbazing een column op de knkb site en een verhaaltje op kaatsen.nl gelezen, beiden geschreven door mannen (althans dan zou zo moeten zijn) die het kaatsen een warm hart toe dragen. Helaas blijkt dit niet uit hun verhaaltje. Het enige wat ze beiden heel goed kunnen is bij de ingang meteen vragen om de consumptie bonnen, wat ja, ze zijn journalist (of moet ik zeggen pessimist). Commentaar op verenigingen die initiatief tonen om wat ander te proberen, zo makkelijk. Als mannen van het vrije woord is positief schrijven waarschijnlijk erg moeilijk. Ik zou zeggen, als jullie het allemaal zo verschrikkelijk vinden op Sonnenborgh, blijf aub lekker thuis. Jullie blij en LKC twee negatievelingen minder op het mooiste kaatsveld van Leeuwarden en Friesland
20.9.2017 03:16
6652)Hessel ýt Bitgum
Ja Jan moaie dei san Ńldehou, mar tink ek iens oan de skiedsrjochters, minsken binne mei ien bietsje gelok 12 oere Żnderwijs.
19.9.2017 06:37
6651)g.de vries
gdevries9@gmail.com
je hoefde zeker de hele dag niet te plassen jantsje,want dat was ook een eind weg