Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ·  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
>     01 02 03 04 05
> 06 07 08 09 10 11 12
> 13 14 15 16 17 18 19
> 20 21 22 23 24 25 26
> 27 28          



Agenda deze week:

Dinsdag, november 21
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Woensdag, november 22
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Donderdag, november 23
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Vrijdag, november 24
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen
Zaterdag, november 25
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

09:00
Evenement start om 09:00 WK-kaatsen

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6673   Berichten per pagina: 10     Volgende pagina
Naam Commentaar
6673)kaatsliefhebber
Microsoft Officepakket e/o Sportlink voor Uw financiële- en Ledenadministratie.
11.11.2017 20:14
6672)henk groenewoud
henkgroenewoud56@ziggo.nl
boekhoudpakket waar Harald naar vraagt
is bij mij verkrijgbaar.....
6.11.2017 07:01
6671)Harald
h.m.k.wiersma@knid.nl
Is er ook iemand die goede ervaringen heeft met een ledenprogramma voor het bijhouden van ledenbestanden? Ik ben ooit eens iets tegen gekomen van een kaatsclub die zelf iets had gemaakt. Weet iemand hier misschien nog iets van?
Vrg,

Harald
2.11.2017 04:15
6670)Andries
Naar anlaiding fan de lêste sinnen fan Bote sou ik in goed Bildt sêge wille: Need I say more......
26.10.2017 16:19
6669)Bote
boteijntema@gmail.com
Soene de Bildtkerts miskien wat minder negatyf wêze wolle oer de lju út e Greidhoeke?? Jou de nije man in earlike kâns soe ‘k sizze en dan letter mar wer ’s eamelje…

No efen wat oars; der ’s no immen út ús ‘eigen’ fermidden oansteld, ek Hoekstra hat in keatseftergrûn ommers, hie it ek wat west om ien oan te stellen/sykjen mei in hiele oare eftergrûn, út de hockey- of tenniswrâld beglyks? Hjirtroch foarkomme jo miskien ferkokering, tunnelfisy, ynteelt, of hoe’t jo it mar neame wolle.
25.10.2017 17:47
6668)Rudolf Botma
Wat bryk is mot bryk blieve...
25.10.2017 05:10
6667)Andries
Wat doen je at je as hoofdbestuur fan ‘e kaatsbond de keus hewwe út ’n man die’t de kaatswereld út ‘e pin kin en een die’t út de aaisoekerswereld komt? Dan kieze je, alheel in ‘e tradisy fan de ôflopen jaren, foor de aaisoeker.
24.10.2017 19:10
6666)Kwaad
De nieuwe directeur KNKB is de buurman van HB lid Tjeerd Dijkstra uit Oosterend. Hij was hiervoor verantwoordelijk voor het eierzoeken. U weet hoe dat is afgelopen..
2.10.2017 16:27
6665)Gerrit Lettinga
O jee! Zoals vaker een beetje te snel gereageerd: grammaticale fout in de laatste zin + suggestie dat het bestuur van LKC óók negatief zou zijn. Dat laatste is een onbedoeld effect dat de werkelijkheid geweld aandoet.
29.9.2017 15:11
6664)Gerrit Lettinga
Die ‘echte Leeuwarder’ is écht een échte. Heerlijk negatief. Kostelijk.
Er wordt gefluisterd dat de vorm waarin de Oldehovedag is gepresenteerd, is afgedwongen door hoofdsponsor Oranjewoud én het hoofdbestuur van de KNKB.

Ik geloof er niets van. Immers, er zitten ‘echte Leeuwarders’ in het bestuur van LKC en die zouden die toch nooit hebben toegestaan dat HUN klassieker door een stel sponsorende en hoofdbestuurlijke malloten zou worden verpest?
29.9.2017 15:02
HTML is niet actief     Volgende pagina