Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ∑  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
< mei >
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
> 01 02 03 04 05 06 07
> 08 09 10 11 12 13 14
> 15 16 17 18 19 20 21
> 22 23 24 25 26 27 28
> 29 30 31        



Agenda deze week:

Zaterdag, januari 20
10:00 - 14:00 Zaalkaatsen FBA



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6684   Berichten per pagina: 10     Volgende pagina
Naam Commentaar
6684)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Dank je wel vriend Lettinga.
De uitdaging voor 2018 ligt er weer.
Wij hebben bij de Twa Doarpen/DIOS veel jonge en goede kaats(t)ers.
Na een prima afgelopen jaar zie ik weer uit naar het nieuwe seizoen.
Met positivisme zullen wij hopenlijk allen van het kaatsen weer kunnen genieten.
Opgewekt voorwaarts Gerrit.
Misschien drinken wij er nog eens een glaasje fris op.
14.1.2018 21:07
6683)gerrit Lettinga
Geachte heer Goodijk,
Dank voor uw wens en ik sluit me er graag bij aan.
Maar waar moeten we precies tegenaan?
14.1.2018 02:29
6682)K.westra1@K.westra1@hotmail.co
Met kaatsbal heb altijd alles weggeven en zou dankbaar zijn als iemand nog wat weet gr klaas westra 0616727160
5.1.2018 09:41
6681)K.westra1@K.westra1@hotmail.com
Goeie
Ik ben op zoek naar een keatswant rond 1920 voetbalschoenen heb ik al bvd klaas westra
5.1.2018 09:27
6680)jan Buitenga
jgbuitenga@gmal.com
voor de 50+ kaatsers: BELANGRIJK:

Tijdens de laatste TC bijeenkomst is er een verzoek gekomen vanuit de kaatsers om een enquÍte te houden over het aanvangstijdstip. Enkele jaren terug is deze vraag ook geweest, maar met nieuwe 50+ers onder de kaatsers is de mening misschien verandert.

Om eventueel het tijdstip te veranderen naar 10.00 uur ( voor zowel A en B-klasse) zijn enkele voorwaarden gesteld.

1 Men kan alleen persoonlijk voor 7 januari reageren op deze mail ( dus niet namens......)

2. Er moet van minimaal van 50 kaatsers respons komen om een eventuele verandering te realiseren

3. Bij respons van minimaal 50 kaatsers zullen de meeste stemmen gelden

4. Tijdstip is geldig voor A en B klasse.

Bij meerderheid van stemmen voor 10.00 uur, zal dit aanvangstijdstip bij de KNKB als verzoek worden aangevraagd. Anders wordt er geen actie worden ondernomen richting KNKB.

STEMMEN KUN JE VIA DE MAIL NAar het adres h.felkers@chello.nl
4.1.2018 02:06
6679)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Ik wens jullie ALLEN een sportief, gelukkig, maar vooral een GEZOND 2018 toe.
Gezamelijk er weer tegenaan in het nieuwe jaar!
30.12.2017 15:04
6678)kaatsliefhebber
Een sportief en gezond 2018 gewenst en zeker niet onbelangrijk; 'met een mooi kaats seizoen.' Mvrgr.
28.12.2017 19:48
6677)Simon de Groot
s-de-groot@home.nl
Vraag: Kan deze manier van verslaggeving met leuke filmpjes ook bij de wedstrijden van de knkb in 2018? Ik stem voor!
26.11.2017 06:03
6676)Paulus
p.douma1@chello.nl
Inderdaad een mooi WK met prima verslagen en filmpjes. Wij hebben er ook van genoten. Hulde en dank aan het hele team!!
26.11.2017 04:11
6675)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Ik heb genoten en hopenlijk met mij velen, van het WK te Colombia.
Iedere dag een mooi Journaal en dan zie je er naar uit.
Hulde aan de KNKB en jullie Allen.
Trots op te zijn.

Muy Bueno!
25.11.2017 17:04
HTML is niet actief     Volgende pagina