Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ·  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2018
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
>       01 02 03 04
> 05 06 07 08 09 10 11
> 12 13 14 15 16 17 18
> 19 20 21 22 23 24 25
> 26 27 28 29 30    



Agenda deze week:

Woensdag, oktober 24
Evenement start om 10:00 Zaalkaatsen heren 55+



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6813   Berichten per pagina: 10     Volgende pagina
Naam Commentaar
6813)Lourens
Jan S., laat je nou niet zo opruien door die Braaksma! De loting is openbaar en dus kan iedereen zien hoe eerlijk dat is. Al het andere daarover is geleuter, maar daar houdt Jan natuurlijk heel erg van. Hij heeft zelf zo weinig kont in de broek dat hij jou naam niet eens durft te noemen haha. Bűten en kwea!
12.10.2018 13:30
6812)Jan Suierveld
Reactie op "Weromsjen op it keatsjier 2018 (diel2) lęste alinea oer it lotsjen op it Bondsburo.
Jan Braaksma, asto mei "hij dy't ivich en altyd bij it lotsjen sit"mij bedoelst dan fyn ik net netsjes dasto my net om in reaksje frege hast nei oanlieidng fan de opmerkingen fan de froulju oer it lotsjen. Ik haw altyd elts du't mij frege oer it lotsjen earlik útlein hoe as it giet by it lotsjen. Ik siz ek altyd: "As jim witte wolle hoe as it giet kom dan sels nei de lotting". Ik snap dan ek net werom ik beskuldige wurdt fan it neaqt sizzen deroer en fan dyn ütspraak dat iik fyne soe dat it praat op de fjilden bliuwt oer de mannen dy't de lotting dogge. I t slacht nearne op en ik fyn it ek in mislediging. Tink earst mar es efkes oer it mottoy fan in goede joernalist; Hoor en wederhoor.
Jan suierveld.
8.10.2018 17:03
6811)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Jan,

Een uitstekende terugblik op het Kaatsseizoen 2018.
Enkelen mogen zich de kritiek wel aantrekken.
Verbazendwekkend is de prijsuitreiking tijdens de Dames-partij.
Wat chaotisch en weinig respectvol.
Bovendien bedrijf je de P.R. voor de kaatssport
slecht.
Ook ben ik het volkomen met je eens over een
eventuele advertentie.
Ik zag elke morgen reikhalzend uit naar de krant.
Een andere bond had zijn plicht wel gedaan.
Natuurlijk weet ik het antwoord wel.
Wie wel en wie niet........want je moet keuzes maken.
Maar zo is het gehele leven.
Keuzes maken tot ons aardse leven ten einde is.
Succes en op naar Seizoen 2019.
2.10.2018 14:18
6810)Hennie Faber
henniefaber@hotmail.com
Mear wedstriiden op de kalender sa as yn Ingelum. Soad leafhawwers die't mei dwaan kinne en it publiek hat genoaten.
Ek in idee foar de KNKB??
21.9.2018 16:12
6809)dirk van der haring
Zowel in de nabeschouwing van Geert van Tuinen en Jan Braaksma wordt gesproken dat de top 6 van de mannen en de vrouwen de meeste punten wegsnoepen.
Leuk voor hun maar voor de spanning op
de kaatsvelden waardeloos.
Ook volgend jaar weer weinig d.e.l. partijen.
Ik zou zeggen KNKB gewoon hiermee doorgaan, dan worden jullie vanzelf overbodig.
We hebben het kunnen zien op de partijen in Marssum en de Oldehovedag, veel spanning en leuk kaatsen, waarom dan niet meer d.e.l. partijen.
Of spelen hier andere belangen?
17.9.2018 00:16
6808)J.L.Seerden- Franeker
Kweapraat Nr. 171 Een prachtig stuk Jan, ik zal het in z'n geheel in het Jaarboek plaatsen dan Kunnen ze als ze willen het nog een keer nalezen en dan wordt het niet spoorloos J.L.S.
15.9.2018 18:55
6807)Saakje Lettinga
saakjelettinga@gmail.com
Hopelik hat de skieds sneon yn Ljouwert wat meer krigen as gewoan.
Oars hat hy net folle meer krigen dan in keatser, die mar ien partij spile en ferlern hat.
15.9.2018 16:42
6806)Ids Grond
idsgrond@hotmail.com
Denk dat er in Mantgum finale is tussen parturen 10 en 14..spannend. .

Bedankt voor de tip Ids

Jan sr.
4.9.2018 22:51
6805)Pieter Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Zondag a.s. is het Hoofdklasse te Marssum en
1ste Klas te Mantgum.
Ik verbaas mij erg dat dezelfde opslager op beide lijsten staat.
Past ook in deze tijd?
Dan word ik toch echt oud.
4.9.2018 12:54
6804)KV Foarut Marsum
info@kv-foarut.nl
http://www.kv-foarut.nl
UNIEKE Marsumer Kaatsdagen !
Dames HO: prijzenpot van maar liefst
€ 1350,00. Heren: prijsuitreiking met de gouden medaille winnares, Suzanne Schulting. Suzanne is familie van de kaatsfamilie de Van Wierens. Wees erbij !
4.9.2018 11:37
HTML is niet actief     Volgende pagina